Motocykl SWM RS 300 R 801
SWM RS 300 R je zábavný a lehký enduro motocykl, vhodný pro legální použití jak na běžných cestách tak v terénu. Po drobných úpravách je motocykl vynikající v terénu a je vhodný pro Hard Enduro především pro Hobby jezdce
RS 300 R je ideální pro ty jezdce, kteří dávají přednost Enduro motocyklu s příjemnějším průběhem výkonu a nižší hmotností, před velkým výkonem stroje RS 500R v silnější kategorii.
RS 300 R je vynikající Enduro, s dostatečným výkonem pro každou situaci ať už na silnici nebo v terénu.
Stroj je standardně vybaven výkonným motorem a důkladnou kontrolou ověřenými komponenty s důrazem na příznivou cenu! Nic nebylo ponecháno náhodě.
RS 300 R vyvinut pro poskytnutí maximální konkurenční výhody
Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se navržením série RS rozhodlo jít jinou cestou.
Použití obou modelů RS 300 R i RS 500 R na veřejných komunikacích je legální a stačí jen několik málo úprav a je z nich závodní Hard Enduro.
Čtyřtaktní motory obou strojů poskytují dostatek točivého momentu a výkonu v jakémkoli okamžiku. Excelentní odpružení i spolehlivé a silné brzdy od renomovaného evropského výrobce, dotvářejí charisma tohoto motocyklu.
KAYABA má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48 mm vidlicí KYB a plně nastavitelným tlumičem KYB se zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu
Systém vstřikování paliva MIKUNI, řízený jednotkou GET ECU /Athena/, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku.
Brzdy BREMBO s dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem nabízejí skvělý brzdný účinek
Elektrický ventilátor se spustí, když je terén příliš náročný, aby udržoval provozní teploty stroje pod kontrolou, takže máte o starost méně.
Oproti ostatním strojů, je ventilátor chladiče standardní součástí stroje a nemusíte za něj nic platit.
Jestliže si vyberete dopravu KM MOTOcentrum, cena dopravy bude 800 - 1500 Kč vč. DPH v závislosti na přepravované vzdálenosti a bude upřesněna po zadání objednávky.
SWM RS 300 R je zábavný a lehký enduro motocykl, vhodný pro legální použití jak na běžných cestách tak v terénu. Po drobných úpravách je motocykl vynikající v terénu a je vhodný pro Hard Enduro především pro Hobby jezdce
RS 300 R je ideální pro ty jezdce, kteří dávají přednost Enduro motocyklu s příjemnějším průběhem výkonu a nižší hmotností, před velkým výkonem stroje RS 500R v silnější kategorii.
RS 300 R je vynikající Enduro, s dostatečným výkonem pro každou situaci ať už na silnici nebo v terénu.
Stroj je standardně vybaven výkonným motorem a důkladnou kontrolou ověřenými komponenty s důrazem na příznivou cenu! Nic nebylo ponecháno náhodě.
RS 300 R vyvinut pro poskytnutí maximální konkurenční výhody
Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se navržením série RS rozhodlo jít jinou cestou.
Použití obou modelů RS 300 R i RS 500 R na veřejných komunikacích je legální a stačí jen několik málo úprav a je z nich závodní Hard Enduro.
Čtyřtaktní motory obou strojů poskytují dostatek točivého momentu a výkonu v jakémkoli okamžiku. Excelentní odpružení i spolehlivé a silné brzdy od renomovaného evropského výrobce, dotvářejí charisma tohoto motocyklu.
KAYABA má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48 mm vidlicí KYB a plně nastavitelným tlumičem KYB se zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu
Systém vstřikování paliva MIKUNI, řízený jednotkou GET ECU /Athena/, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku.
Brzdy BREMBO s dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem nabízejí skvělý brzdný účinek
Elektrický ventilátor se spustí, když je terén příliš náročný, aby udržoval provozní teploty stroje pod kontrolou, takže máte o starost méně.
Oproti ostatním strojů, je ventilátor chladiče standardní součástí stroje a nemusíte za něj nic platit.
Zdvihový objem | 297,6 ccm |
Motor | Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec s dvojitou vačkovou hřídelí ; Euro 5 |
Vrtání / zdvih | 83 mm / 55 mm |
Startování | Elektrický startér s možností doplnění startovací páky |
Převodovka | 6stupňová |
Spojka | Lamelová, hydraulický ovládaná |
Rám | trubkový z vysokopevnostní oceli, s hliníkovou podsedlovou částí |
Přední odpružení | Nastavitelná teleskopická Upside-Down vidlice KAYABA o průměru Ø 50 mm |
Zadní odpružení | Nastavitelný progresivní tlumič KAYABA |
Zdvih vpředu | 295 mm |
Zdvih vzadu | 296 mm |
Přední brzda | Kotouč Ø 260 mm, dvoupyskový plovoucí třmen BREMBO |
Zadní brzda | Kotouč Ø 240 mm, dvoupyskový plovoucí třmen BREMBO |
Řetěz | REGINA ORC6 (5/8 x ¼) |
Kola vpředu / vzadu | 1,6x21" / 2,5x18" |
Rozměr pneumatik přední / zadní | 90/90-21" / 140/80-18" Michelin Competition IV |
Rozvor | 1 485 mm |
Světlost | 300 mm |
Výška sedla | 955 mm |
Objem nádrže | 7,5 litrů |
Hmotnost | 111 kg |