Motocykl SWM RS 500 R 21
RS 500 R je zábavný a lehký enduro motocykl, vhodný pro legální použití jak na běžných cestách tak v terénu. Po drobných úpravách je motocykl vynikající v terénu a je vhodný pro Hard Enduro především pro Hobby jezdce.
RS 500 R … Enduro s vynikajícím výkonem pro jízdu na silnici i v terénu.
Standardně vybaven výkonným motorem a nejkvalitnějšími komponenty, s důrazem na velmi příznivou cenu. Nic nebylo ponecháno náhodě. RS 500 R byl vyvinut tak, aby vám poskytl maximální konkurenční výhodu!
Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se rozhodlo jít jinou cestou, když navrhli řadu RS.
Oba modely RS 300 R a RS 500 R jsou legální pro použití na veřejných komunikacích. Stačí pak jen několik málo úprav a z obou strojů jsou závodní Hard Enduro stroje.
Čtyřtaktní motory RS 300 R i RS 500 R se vstřikováním paliva poskytují dostatek točivého momentu a výkonu. Skvělé odpružení a brzdy od renomovaných evropských společností podtrhují Enduro charakter obou strojů.
Kayaba má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48mm vidlicí a plně nastavitelným tlumičem typu KYB se zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu
Systém vstřikování paliva Mikuni, řízený jednotkou GET ECU | Athena, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku
Brzdy BREMBO nabízejí skvělý brzdný účinek a poskytují tak dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem
Ventilátor chladiče je oproti ostatním značkám standardním vybavením stroje.
K aktivaci ventilátoru dochází v okamžiku, kdy je terén příliš náročný. Jeho dostatečný výkon udržuje provozní teploty pod kontrolou, takže máte o starost méně.
Jestliže si vyberete dopravu KM MOTOcentrum, cena dopravy bude 800 - 1500 Kč vč. DPH v závislosti na přepravované vzdálenosti a bude upřesněna po zadání objednávky.
RS 500 R je zábavný a lehký enduro motocykl, vhodný pro legální použití jak na běžných cestách tak v terénu. Po drobných úpravách je motocykl vynikající v terénu a je vhodný pro Hard Enduro především pro Hobby jezdce.
RS 500 R … Enduro s vynikajícím výkonem pro jízdu na silnici i v terénu.
Standardně vybaven výkonným motorem a nejkvalitnějšími komponenty, s důrazem na velmi příznivou cenu. Nic nebylo ponecháno náhodě. RS 500 R byl vyvinut tak, aby vám poskytl maximální konkurenční výhodu!
Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se rozhodlo jít jinou cestou, když navrhli řadu RS.
Oba modely RS 300 R a RS 500 R jsou legální pro použití na veřejných komunikacích. Stačí pak jen několik málo úprav a z obou strojů jsou závodní Hard Enduro stroje.
Čtyřtaktní motory RS 300 R i RS 500 R se vstřikováním paliva poskytují dostatek točivého momentu a výkonu. Skvělé odpružení a brzdy od renomovaných evropských společností podtrhují Enduro charakter obou strojů.
Kayaba má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48mm vidlicí a plně nastavitelným tlumičem typu KYB se zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu
Systém vstřikování paliva Mikuni, řízený jednotkou GET ECU | Athena, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku
Brzdy BREMBO nabízejí skvělý brzdný účinek a poskytují tak dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem
Ventilátor chladiče je oproti ostatním značkám standardním vybavením stroje.
K aktivaci ventilátoru dochází v okamžiku, kdy je terén příliš náročný. Jeho dostatečný výkon udržuje provozní teploty pod kontrolou, takže máte o starost méně.
Zdvihový objem | 501 ccm |
Motor | Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec se 2 vačkami a 4 ventily ; Euro 5 |
Vrtání / zdvih | 97 mm x 67,5 mm |
Výkon | 20KW (27 HP), po úpravě na Hard Enduro 38 KW (51 HP) |
Startování | Elektrický startér - na přání možnost doplnit startovací páku |
Převodovka | 6 rychlostních stupňů |
Spojka | Lamelová hydraulicky ovládaná |
Rám | Trubkový rám z vysokopevnostní oceli, s hliníkovou podsedlovou částí |
Kyvná vidlice | Hliníková slitina s přepákováním |
Přední odpružení | Nastavitelná vidlice KAYABA Upside-Down Ø 48 mm |
Zadní odpružení | Progresivní nastavitelný tlumič KAYABA |
Přední zdvih | 295 mm |
Zadní zdvih | 296 mm |
Přední brzda | Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen BREMO |
Zadní brzda | Kotouč 240 mm, jednopístkový plovoucí třmen BREMO |
Řetěz | REGINA ORC6 (5/8 x ¼) |
Kola vpředu / vzadu | 1,6 x 21"/ 2,5 x 18" |
Rozměry pneu přední / zadní | 90/90-21" / 140/80-18" Michelin Competition IV |
Rozvor | 1.485 mm |
Světlost | 300 mm |
Výška sedla | 955 mm |
Hmotnost | 116 kg |
Objem nádrže | 7,5 litrů |
Hmotnost | 116 kg |