Motocykl SWM RS 500 R 21

189 990 Kč
S DPH
Na cestě od dodavatele

RS 500 R je zábavný a lehký enduro motocykl, vhodný pro legální použití jak na běžných cestách tak v terénu. Po drobných úpravách je motocykl vynikající v terénu a je vhodný pro Hard Enduro především pro Hobby jezdce.

RS 500 R … Enduro s vynikajícím výkonem pro jízdu na silnici i v terénu.

Standardně vybaven výkonným motorem a nejkvalitnějšími komponenty, s důrazem na velmi příznivou cenu. Nic nebylo ponecháno náhodě. RS 500 R byl vyvinut tak, aby vám poskytl maximální konkurenční výhodu!

Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se rozhodlo jít jinou cestou, když navrhli řadu RS.

Oba modely RS 300 R a RS 500 R jsou legální pro použití na veřejných komunikacích. Stačí pak jen několik málo úprav a z obou strojů jsou závodní Hard Enduro stroje.

Čtyřtaktní motory RS 300 R i RS 500 R se vstřikováním paliva poskytují dostatek točivého momentu a výkonu. Skvělé odpružení a brzdy od renomovaných evropských společností podtrhují Enduro charakter obou strojů.

Kayaba má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48mm vidlicí a plně nastavitelným tlumičem typu KYB se  zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu

Systém vstřikování paliva Mikuni, řízený jednotkou GET ECU | Athena, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku

Brzdy BREMBO nabízejí skvělý brzdný účinek a poskytují tak dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem

Ventilátor chladiče je oproti ostatním značkám standardním vybavením stroje. 

K aktivaci ventilátoru dochází v okamžiku, kdy je terén příliš náročný. Jeho dostatečný výkon udržuje provozní teploty pod kontrolou, takže máte o starost méně.

Jestliže si vyberete dopravu KM MOTOcentrum, cena dopravy bude 800 - 1500 Kč vč. DPH v závislosti na přepravované vzdálenosti a bude upřesněna po zadání objednávky.

RS 500 R je zábavný a lehký enduro motocykl, vhodný pro legální použití jak na běžných cestách tak v terénu. Po drobných úpravách je motocykl vynikající v terénu a je vhodný pro Hard Enduro především pro Hobby jezdce.

RS 500 R … Enduro s vynikajícím výkonem pro jízdu na silnici i v terénu.

Standardně vybaven výkonným motorem a nejkvalitnějšími komponenty, s důrazem na velmi příznivou cenu. Nic nebylo ponecháno náhodě. RS 500 R byl vyvinut tak, aby vám poskytl maximální konkurenční výhodu!

Už jste se někdy pozastavili nad tím, proč jsou v dnešní době Enduro motocykly tak drahé? SWM se rozhodlo jít jinou cestou, když navrhli řadu RS.

Oba modely RS 300 R a RS 500 R jsou legální pro použití na veřejných komunikacích. Stačí pak jen několik málo úprav a z obou strojů jsou závodní Hard Enduro stroje.

Čtyřtaktní motory RS 300 R i RS 500 R se vstřikováním paliva poskytují dostatek točivého momentu a výkonu. Skvělé odpružení a brzdy od renomovaných evropských společností podtrhují Enduro charakter obou strojů.

Kayaba má nejpohodlnější odpružení v oboru. Všechny modely RS jsou vybaveny 48mm vidlicí a plně nastavitelným tlumičem typu KYB se  zdvihem 295 mm vpředu a 296 mm vzadu

Systém vstřikování paliva Mikuni, řízený jednotkou GET ECU | Athena, poskytuje ostrou odezvu na plyn, zlepšenou spotřebu paliva, rychlé startování za tepla i za studena a správnou směs paliva bez ohledu na teplotu a nadmořskou výšku

Brzdy BREMBO nabízejí skvělý brzdný účinek a poskytují tak dokonalou rovnováhu mezi citem a výkonem

Ventilátor chladiče je oproti ostatním značkám standardním vybavením stroje. 

K aktivaci ventilátoru dochází v okamžiku, kdy je terén příliš náročný. Jeho dostatečný výkon udržuje provozní teploty pod kontrolou, takže máte o starost méně.

Zdvihový objem 501 ccm
Motor Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec se 2 vačkami a 4 ventily ; Euro 5
Vrtání / zdvih 97 mm x 67,5 mm
Výkon 20KW (27 HP), po úpravě na Hard Enduro 38 KW (51 HP)
Startování Elektrický startér - na přání možnost doplnit startovací páku
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Spojka Lamelová hydraulicky ovládaná
Rám Trubkový rám z vysokopevnostní oceli, s hliníkovou podsedlovou částí
Kyvná vidlice Hliníková slitina s přepákováním
Přední odpružení Nastavitelná vidlice KAYABA Upside-Down Ø 48 mm
Zadní odpružení Progresivní nastavitelný tlumič KAYABA
Přední zdvih 295 mm
Zadní zdvih 296 mm
Přední brzda Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen BREMO
Zadní brzda Kotouč 240 mm, jednopístkový plovoucí třmen BREMO
Řetěz REGINA ORC6 (5/8 x ¼)
Kola vpředu / vzadu 1,6 x 21"/ 2,5 x 18"
Rozměry pneu přední / zadní 90/90-21" / 140/80-18" Michelin Competition IV
Rozvor 1.485 mm
Světlost 300 mm
Výška sedla 955 mm
Hmotnost 116 kg
Objem nádrže 7,5 litrů
Hmotnost 116 kg